U bent hier: Home / Nieuws / Nieuws / Jaarverslag 2019 van het CIBG

Jaarverslag 2019 van het CIBG

Illustration de l'actualité - cliquer pour agrandir

Jaarverslag 2019

Het jaarverslag van 2019 staat nu online.

2019 was voor het CIBG een scharnierjaar.

Er was om te beginnen de nieuwe legislatuur en een nieuwe voogdijminister, die niet alleen de digitalisering ter harte heeft genomen, maar daarnaast ook een zeer ruime portefeuille heeft met bevoegdheden als plaatselijke besturen, werkgelegenheid, opleiding en administratieve vereenvoudiging.

Vervolgens was er de pensionering van onze directeur-generaal Hervé Feuillien en de benoeming van een nieuwe algemene directie.

Ons verslag zoomt in op de diensten die het CIBG aan zijn partners verleent en dat via verschillende hoofdstukken: infrastructuur, IT-platformen, data, partnerships, smart city en digitale inclusie.

Hoewel het verslag betrekking heeft op boekjaar 2019, werd het opstellen ervan beïnvloed door de COVID-19-pandemie. Het CIBG en zijn leveranciers hebben het nodige gedaan om de overheidsactoren in staat te stellen werkmiddelen op afstand in te zetten voor hun medewerkers zonder de continuïteit van de dienstverlening aan de burgers in het gedrang te brengen. Het laatste hoofdstuk van het verslag van 2019 gaat daarop in.

Veel leesplezier!

gearchiveerd onder: Categories: